Tell me that you love me

Här kommer ett litet test eftersom min fina vän Julia ville att jag skulle blogga. NU.


Hur bor du: Bra. I ett rött hus för dom som undrade.
Brukar du komma i tid: Jadå.
Hur lång är du: 1.71 senast jag mätte mig.
Kan du laga mat: Ehh, ja några rätter kan jag väl.
Vad har du på dig just nu: Haha nattlinnet fortfarande.
Har du någon fobi: Spindlar och ormar. Eller egentligen alla insekter. Typ.
Hade du en bra kväll igår: Nja, ville gå på discot.
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg.
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma eller pappa tror jag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: Rev sönder något papper förut tror jag.
Vem snackade du med senast: På msn vare Jonas annars var det mamma.
Varm favoritdricka: Te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta Exotic.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte.
Saknar du någon just nu: Nja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara allmänt jobbig eller dum.
Någon jag stör mig på: Det finns väl några men det är bara ibland. Haha.
Intressen: Fotboll, kompisar, mode och blogga ;)
senaste person du kramade: Mamma.
Senaste person du ringde: Kommer inte ihåg.
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Saft!
Vill du ha barn: Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja!
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu: Nej.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga, fyfan.
Använder du hudkräm: Nej.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!
Brukar du baka: Nej, händer ibland.
Röstade du i det senaste valet: Nej, går bara i sjuan.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja.
Vilken låt lyssnade du senast på: White blank page - Mumford & Sons
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Fiskbullar.
Har du pengar på mobilen: Nej, måste fylla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0