Outfits

Hihi har värsta bloggsuget så här kommer ett helt inlägg om kläder!
Har satt ihop olika outfits med kläder från samma affär.

Jag tycker att den roligaste årstiden när det gäller kläder är HÖST.
Mysiga koftor, snygga jeans, stooora halsdukar, mössor. Aa listan kan bli lång.
Här kommer outfitsen.


                                                   +
               Massa armband som går i färgerna silver, brons och svart. Och 
               ett par svarta jeans

Den här outfiten med jordnära färger känns helt i min smak.
Väskan är nog den finaste väskan jag sett, minus att den är så dyr. Alla kläder hittar ni på hm.


                                                 +
               Massa ringar som går i färgerna svart och silver. Och ett par 
               svarta kängor.

Den är outfiten känns mer rockig och tuff. Gillar verkligen jeansen med skinn-
detaljer. Hela outfiten är från Gina Tricot.


                                                   +
                                     Ringar, armband och skinnjacka 
                                     och en snygg skinnväska.
 
Den här outfiten är väldigt enkel, men jag gillar den. Speciellt koftan som har en
dragkedja istället för knappar. Kläderna är från Lindex.

Så det var alla. Självklart finns det mer snygga oufits, men dessa var några av favoriterna.

Men vi hörs väl snart. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mycket fina kläder =) gillar halsbandet och shortan!

2010-10-21 @ 17:57:29
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0