Love is all around us

Hey dudes

Skolan idag va faktiskt rätt tråkig även fast vi hade frisko. Hade lite högre förväntningar på vad vi skulle göra.
Men det rullade på i alla fall och efter skolan var det ju utvecklingssamtal. Hade helt glömt bort det. Men det gick i alla fall jättebra! Känns riktigt skönt.
När jag kom hem så fixa och trixa jag lite på mitt rum.
Snart ska jag plugga lite kom på att vi hade spanska och så fick vi biologi idag. Men vi ska bara läsa några sidor och den stora tunga biologiboken.
Kanske kommer några bilder sen om jag är snäll. Men vi hörs i alla fall lite senare.


Så länge bjuder jag på en "hej jag är sexig" bild.

Älskar dessa låtar:

All i want for christmas - Union of sound
Så jäkla juligt som det kan bli. Älskart!

All by my self - Genio & Pierrots
Är med i Bridget Jones och jag älskar den så härlig, haha.

Stop - Sam Brown
Är också med i någon film men kommer inte på!
Är lite deppig men ändå lite svängig.

Be my baby - The ronettes
Är med i Dirty Dancing och tror även den är med i Love actually.
Så underbar!

Paralyzed - Annie Hall
Lite smått tuff och skön.


Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Bara bra, va hände idag? :)

2010-11-17 @ 20:25:34
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0