The only thing that matters is your love

Haft ett litet uppehåll som ni märkt. Eller litet och litet, rätt stort uppehåll egentligen.
Men har inte känt någon lust till att blogga alls men nu banne mig ska jag klämma in minst ett inlägg varje dag.
MINST.
Dagen var väl okej i skolan. Lite seg men det gick bra ändå.
Har typ inga läxor den här veckan och det känns riktigt skönt.
Imorgon är det frisko och jag har valt "småbollsspel". Man får spela fotboll och massa annat skoj!
Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan men hittar antingen på något eller så blir det slappdag. Som vanligt.
Men nu ska jag kolla på tv och sen fixa lite på mitt rum.
Vi hörs antingen imorgon eller lite senare.

Killevippen


Vill ha till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0