16.44

Kom hem för ungefär en timme sen och satte mej direkt vid datorn. Skulle lägga in bilder men då hängde datorn sig så jag var tvungen att starta om datorn. Aja nu är jag här i alla fall och jag lever. Sitter och lyssnar på min goa (enligt mej själv) spotifylista samtifigt som jag äter macka och fil och känner mej så där lagom tjock, men gött är det i alla fall, höhö. Sitter och funderar på om jag ska klippa lugg, det lutar åt det hållet. En riktigt tjock lugg som slutar strax under ögonbrynen.
Skolan var helt okej, spanskaprovet gick bra, enligt min åsikt.. hehe.

Men här kommer några bilder från dagen.

första bilden: Lina och Jossan i bussen.
andra bilden: Frida i bussen.

Fräna killar på idrotten.

Och till sist en smygtitt på dagens outfit som kommer upp senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0