22.07. Gillar min rubriker!

Go' kväll!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, men kände att jag ville blogga lite till, hehe.
Har kollat klart på "Grovn ups" och den var riktigt rolig! Rekommenderar den! Haha jävlar vilket långt ord!
Imorgon blir det skola som vanligt, har arbetslag hela eftermiddagen så hade tänkt att plugga matte då. Efter skolan åker jag hem och slappar, om jag inte hittar på nåt med nån.

Imorn ska mamma beställa en klipptid till nästa vecka. Hoppas att det blir bra!
Vart sjukt nöjd första gången när jag klippte lugg, men andra vart det väl sisådär. Får hoppas på det bästa!

Designen ska jag snart ändra, hoppas jag. Får nog hjälp av en kompis. Julia heter hon och hennes blogg heter:
www.rolfssson.blogg.se
Kika gärna in!

Tror inte att jag hade något mer att säga.
Sleep well gott folk!


Hehe, en bild på mej och Alicia idag!
Kolla in min tuppkam, sexigt!

Kommentarer
Postat av: ingrid

fin bild på er :)

2010-10-19 @ 22:49:48
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: ♥julia

tack för länken! klart ja hjälper dig ;) bara du säger till :D<3333

2010-10-20 @ 07:19:35
URL: http://rolfssson.blogg.se/
Postat av: aliciaa

men vilken tur att man är så jävla seriös, snygg, het, sexig, osv..

2010-10-21 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0