Älskling jag vet hur det känns

Kollar just nu på Karate Kid och jag måste säga att hittills är den riktigt bra! Samtidigt som jag tittar på film har jag målat naglarna i färgen röd. Vill verkligen ha ett senapsgult nagellack och en senapsgul kofta och en stor vit baströja och ett par snygga skinntajts. Ojjsan som ni ser är det rätt mycket jag vill ha.
På tal om kläder på något vis har jag tappat bort min skinnjacka och jag får nästan tårar i ögonen. Vet inte var den är. Men har iallafall tappat bort den i skolan. Har letat i idrottshallen, tekniksalen, bildsalen och frågat på receptionen. Men ingen jacka har det hittats. Kommer fortästta min jakt imorgon. Hoppas verkligen att jag hittar den. Har ingen höstjacka annars för tillfället. Min fodrade jacka som jag har beställt kommer inte förrän i början av november.
Får väl ta en sommarjacka.
Nog om sorgligheter nu ska jag titta klart på filmen och när den är klar kommer jag med lite musiktips.

Dagens outfit

T-shirt - Gina tricot
Kjol - H&M
Leggings - Vero Moda
Skjorta - Gina tricot
Väska - Gina tricot

Ojojoj känner mig som självaste Gina Tricot.

Handens outfit

Massa blandade smycken.

Mysoutfiten idag

Hoodie - Cubus
Mjukisar - Everlast (Ullared)

Kommentarer
Postat av: maja

sv;massa tack!

2010-10-20 @ 19:54:16
URL: http://miaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0