Follow me and everything is alright

I am back. Mamma kom och tog över. Där dog kockdrömmarna.

Sitter nu och lyssnar på musik och sjunger med trots att jag är tondöv på högsta nivå...
Dagen var helt okej, hade arbertslag hela eftermiddagen som sagt. Så jag fick både matten och biologin klar. Riktigt skönt! Och vi lär ju inte få någon läxa imorgon.
För övrigt så sitter jag och dreglar över kläder och skor jag inte har råd med. Jag har inte ens råd med en Magnum glass. Känns lite surt...
Tur att det är jul snart. Om cirka två månader.
Vet precis vad jag ska önska mig. PENGAR! Och kanske några presentkort och lite annat smått.
Tror jag iallafall, kommer säkert att komma på något mer!

Efter middagen så ska jag kolla på film. Karate Kid. Vet att jag är efter.
Skitsamma, hoppas att den uppfyller mina förväntningar. Tror det eftersom nästan alla mina kompisar har sett den.
Kommer även komma med lite musiktips från självaste mig.

Några bilder från dagen



Söta flickor på skolan cafeteria.

Ännu en söt flicka på Bullen (cafeterians namn)

En kille i idrottshallen. Killens namn är Hugo.

Två fräna killar i våran korridor. Dom fräna killarnas namn är Alihan och Linus.

Två flickor var en av dom är söt. Den söta flickan namn är Julia.
(Den andra är jag för dom "kloka" ögonen som inte förstod det)

Hehe, outfit bild kommer sen.


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

eller hur! :) Himla nöjd ä jag :)

2010-10-20 @ 18:47:21
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0