Little darling

Sitter just nu och äter rostat bröd med ost och marmelad på. Väldans gott.
Idag kommer det defenitivt bli bättre uppdatering med bilder och lite annat smått och gott.
Gårdagen var underbar. Tog även med mig kamerna så bilder kommer!
Åt en riktigt god macka på bowlingen med salami och brieost. Suveränt. Bild på den med.
Senare kanske jag ska bege mig ut och ta lite bilder. Det vill säga att jag ska hitta något fint att ta kort på.

Så nu bjussar jag på några bilder.



Hade även en liten rättegång igår i skolan.
På första bilden ser ni nämdemännen och protokollföraren.
På andra bilden ser ni advokaten och brottslingarna.

Första snön!




Söt bild på Matilda, Zingo och mig.

Matilda och jag.

Dessa änder har jag och Matilda en historia med.

Godaste mackan på jorden. Tror jag.

Söta Matilda!

Robin, Robban och Emil.

Sådär. Gårdagens outfit kommer om en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varning för ful tjej på den första bilden!!

haha nice blogg btw molly(:

2010-10-23 @ 20:54:19
URL: http://rebeccaturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0