När broar till tryggheten bränns

Känner att det blir många inlägg idag. Men jag bara kommer på mer och mer saker att skriva om!
Känner även att det blir korta inlägg men ni får leva med det. Hellre fler inlägg än inget alls.
Matten går riktigt bra! Börjar fatta det här med ekvationer.
I fredags stod det helt stilla i huvudet på matten. Därför tog jag hem och jobbade lite!
Känns skönt i alla fall!
Matte är ju inte det roligaste heller! Men man har det inte roligare än vad man gör sig. Som våran gamla fröken Susanne brukade säga!


Såhär kände jag mig i fredags.

Men nu börjar det gå in i min skalle!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vilken klass går du i? :)

2010-10-29 @ 22:25:17
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0