Så länge vi båda älskar

Kom hem från skolan för mer än en timme sen men har inte bloggat förrän nu.
Skolan gick väl bra. Vi hade en rättegång på SO:n och på svenskan. Sjukt kul. Fast var ju nämdeman eller tror egentligen jag var en nämdekvinna. Då säger man inte så mycket men roligare att sitta och titta vad folk säger.
Hade även håltimme idag en timme och tio minuter. Helt okej faktiskt. Fick även reda på spanskaprovet idag. 58/59.
Fick ett slarvfel, så typiskt mig! Men nöjd ändå!
Kom på att min kusin och hans tjej kommer och äter sen hos oss. Tacos. Underbart.
Får se om jag hinner en sväng till Ungdomsgården. Tror inte det.
Skönt att det är torsdag, bara en dag kvar i skolan och det är rätt chill på fredagar.


Jag tycker att jag och Lucas är sådär lite smått fräna i våra kavajer.

Kommer mer bilder sen. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: sussie

svar visst är hon :)

2010-10-21 @ 18:36:08
URL: http://www.susspix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0