Ta dagen som den kommer

Orkade inte gå till Ungdomscafét. Mår inte helt okej just nu. Är görtäppt i näsan och har ont i halsen.
Kan inte stänga munnen (kan inte andas annars) så sitter och ser ut som en fisk. + att jag har 1kg idomin runt läpparna för att det svider som satan.
Känner för att gå och lägga mig och läsa Samhällskunskap. Har prov på fredag.
Hoppas att det blir bättre med förkylningen!
Inte direkt någon bra uppdatering men har inte haft någon blogglust idag.
Men vi hörs imorgon!

Hejdå


Snygga skor från Monki.

Om ni undrar vad jag haft på mig så är det bara myskläder. Därför det inte har kommit någon dagens outfit idag.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur har din dag varit?

2010-10-27 @ 22:16:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0