When we first met


Reflexväst skaré va!


Senare blev det en liten myskväll hos Linnea. Muffins och hallondricka bjöds det på. Underbart.



Lite för mycket av det goda om man säger så...
Ursäka för kass kvalitet på bilderna!

Som sagt ska ju jag och Linnea göra en sak imorgon efter skolan. Och denna saken är att vi ska
ha en liten fotografering ute. Vi får se om bilderna kommer ut på denna bloggen. Det beror på om vi kan skicka
dom på något sätt annars får ni väl kolla in på www.linneagustavssons.devote.se för hopp om på någon bild.
Självklart slinker även min lilla kamera med så några bilder får ni ju!
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska väl läsa lite också.

Hörs imorgon!

P.S Kommer nog inte att blir så bra uppdatering imorgon eftersom jag är ute hela eftermiddagen och sen har jag bowling på kvällen, men ett eller två inlägg ska vi väl kunna klämma in.

Kommentarer
Postat av: guevacci

Cha, tack för att du var med på "Veckans blogg"!



Vad händer annars? =)

2010-10-26 @ 11:03:53
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: guevacci

låter bra det, åt mat precis och nu ska jag plugga, omprov imrn..usch xD haft en bra dag?

2010-10-26 @ 18:02:51
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0