You drive me crazy

Har inte kollat klart på filmen än men kände att jag ville blogga om musiken nu. Annars kommer jag nog inte hinna.
Okej första låten

Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad
Den är så himla fin och jag har alltid gilla Teds musik. Lyssna på texten.


Andra låten

Crazy - Gnarls Barkley
Den låten är skön och jag tycker att han har en skön röst.


Tredje låten

Stand by me - John Lennon
För att den är lugn och skön och gillar även hans röst riktigt mycket.


Fjärde låten

Samson - Regina Spektor
Jag gilla melodin och texten.



Femte och sista låten

Feel - Robbie Williams
Har alltid gillat Robbie ÄLSKAR HANS RÖST


Så nu har jag tipsat lite om låtar jag tycker om. Hoppas ni gillar någon av dom!

Kommentarer
Postat av: Linda

taack=) vad tyckte du om filmen då?? jag funderar på om jag ska se den med:)

2010-10-20 @ 21:39:51
URL: http://linda5.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Läs & komentera!

Sv; Tack :D

2010-10-20 @ 21:41:59
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0